Pages

Tuesday, March 13, 2012

Salutare, extraterestriilor

         Bine v-am regasit dupa... aaaaaaaaaa... ceva timp. *laughs* Sa raspund la doua intrebari (la care am vrut de acum cateva luni, insa... lenea *>.>*):
1. Am fost la Slobozia in vizita la sora mea cea mai mare. Ma duc acolo in fiecare vara vreau sau nu.
2. Imi pare rau, insa eu nu sunt cu bloggerit-ul. Cu niciun blog sau lucru in care trebuie sa scriu (inafara de messenger si un forum anime -doar unul pe care sunt activa). Ma bucur ca cineva imi citeste posturile idioate si.... grrrrrrrrr... fara diacritice? T___T Cred ca am si greseli gramaticale in vechiile posturi. X_X Scuzati-ma.

Hmmmm, un challenge cu anime pe care l-am gasit si facut acum. XD Nici cu anime-urile nu sunt, deci va dati seama... si nici festivalurile, costumele... Aaaaaaa... mai multe. XD

Un anime inocent: Oare am urmarit eu asa ceva? o.o
Un anime care ţi-a fost recomandat: NO6.
Un anime pe care îl recomanzi: NANA si Ai no Kusabi. inainte il recomandam si pe NO6, dar da, merita si provoaca o mica depedenta sa il termini pana la sfarsit (mie mi-a fost greu sa ma despart pentru ca trebuia sa ies de pe calculator)
Un anime lung: Naruto si Bleach.
Un anime scurt: Ikoku Irokoi Romantan.
Un anime epic: Nu sunt cu comediile.
Un anime fără poveste: Nicio idee. Plus -> nu sunt cu animeurile.
Un anime plin de acţiune: Si Nana se poate pune aici? *laughs*
Un anime cu personaje bune: Sex Pistols (Joshhhh *lovely*) si Ai no Kusabi (Iason si Katze).

Un anime cu poveste bună, original: NO6 si Kaleido Star(?) Original mai este si Sex Pistols.
Un anime tâmpit, dar adorabil: .......
Un anime clişeic: Inca ma gandesc.
Un anime amuzant: Dupa cum am spus.

Un anime dramatic: Nana s-ar potrivi din perspectiva altora, insa mie nu mi se pare suta la suta, dar da, merge si asta.
Un anime romantic: Ai no Kusabi? Grrrrrr, Iason il salveaza pe prietenul lui Riki (chiar daca Iason l-a lasat lat pe ala... :-") si cand ii salveaza pe amandoi el ramane fara picioare. Iar Riki se intoarce sa moara impreuna cu Iason. :|
Un anime trist: Ai no Kusabi. T____T
Un anime horror: Nu (prea) urmaresc.

Un anime psihologic: Nu sunt cu psihologia.

Un anime care e şi manga şi dramă: The Wallflower (mi-am adus aminte cat am ras la drama asta! *adica... cat ar fi trebuit sa rad :-?*). In manga ea isi varsa sangele pe nas (si in anime), iar in drama da niste capete in gura... =)) Ma intreb doar ce cauta pustiul ala acolo. ><

Un anime realistic: Nana... poate si Lovely Complex?
Un anime fantastic: Ai no Kusabi; viitor, pet-uri, zgarzi cu urmarire, jucarii sexuale (>:) ). Angel's feather (aripiiiii~). si Sex Pistols este fantasy

Un anime copilăros: inca nicio idee.
Un anime cu muzică bună: NO6.
Un anime popular: Naruto si mai stiam unul... (dupa ce termin cu challenge-ul) Kuroshitsuji!
Un anime nepopular, dar demn de precizare: Ai no Kusabi si nu mai stiu!

Un anime popular şi bine cotat, dar care nu-ţi place: ...... Nu cred ca am. [am gasit! Kuroshitsuji ><]
Un anime cu un subiect bine marcat: NANA -viata a doua fete si prietenia dintre ele.
Un anime vechi: Kaze to Ki no Uta. :)) Ori e yaoi ori nu e mai e, nu?

Un anime recent: NO6, Sex Pistols... Ai no Kusabi 2012 (uitam de el ><<) si Viewfinder AniMix. XD
Un anime la care te uitai când erai mic/ă: Naruto, Mew Mew Power, Kaleido Star, Kyoro-chan (ce imi place ^-^), Gravitation (o.o'), NANA (mi-a croit un drum XD) etc.

Un anime la care ai plâns: Ai no Kusabi. T___T Am plans cand a plans si Katze. T____T

Un anime la care ai râs: Ouran Gigh School Host Club (atunci de Halloween) si... aaaa... poate si The Wallflower? (nu mai tin minte)

Un anime pe care l-ai abandonat de la primul episod: Kuroshitsuji. Oh fucking yeah! Dupa primele secunde am inchis pagina. *rolling on the floor* Princess Princess (nici in ziua de azi nu am putut sa il vad), Lesson XX cred ca la fel XD si inca cateva. *laughs*

Un anime la care ai scris ficuri: RPG se pune? Momenta fac unul GaaLee. Dupa anime... hmmmm... o sa fac unul (cred si presupun), defapt tot RPG, cu Yonekuni x Josh ori Josh x Yonekuni sau poate ambele. ^ ^

[oh yeah! de cand cu manga-urile mi-am dezvoltat engleza -cel putin de a o intelege- si il ultima saptamana am ceva cu "XD" TT^TT. Scuzati-ma]
[cele cu bold si italic sunt editate dupa ce am dat sa public postarea]


 [20.03.2012 edit] Acum vin eu si nu sunteti voi?

0 comentarii: