Pages

Tuesday, April 10, 2012

Oh, da, as vrea...

As vrea ca fiecare dimineata sa inceapa ascult "Slipknot - Wait and Bleed", afara aerul sa fie rece, insa sa fie insorit, sa te gandesti ca o sa mananci chipsuri si ca POATE (adica 163623735% din 1000% ca nu o sa o fac) o sa vizionez un film (comedie, "Arthur") sau sa continui de vizionat "The Brokeback mountain". Si totusi as incepe sa ma uit la Nikki Miraj (anime) poate si Hellsing sau sa continui cu Antiqua Bakery, dar oare chiar pot sa continui acea manga? Daca iar imi va veni sa arunc cu tastatura in monitor? Daca... Bine, nu imi pasa foarte mult, insa cum as continua sa scriu la RPG-urile mele (eu si Denisa in colaborare) perverse, yaoi, cu old mans ca si uke si bunaciuni tinerele ca si seme (ea mereu seme, eu mereu uke *like a boss*). Nici "Toxicity" de la System of a down nu e foarte rau, chiar deloc. :)) Sfarsitul parca ar fi de la un mars rusesc (cam asta ma trece prin minte cand ascult melodia). Ah, da, ca tot veni vorba: am renuntat la k-pop (de ceva timp). Si acum sunt CONTRA el. But who gives a fuck when you have in your computer "We are the fallen - Bury me alive"? *sarcastic face*

P.S.: Doar chestia cu "Wait and Bleed" vroiam sa o scriu. :))

0 comentarii: