Pages

Saturday, July 2, 2011

Imi retrag orice vorba urata despre doamna de franceza. O arata ea a bitch, gen profesoara rea care (sa nu zic), dar este o scumpa! Am vrut sa-i dau si un buchet de flori, dar l-am lasat *sa nu zic in ce* in colo. :]] Doamna de franceza e super, e frumoasa, roscata (a fost blonda, s-a vopsit, stiu ca a zis Dya ca s-a vompsit ca sa nu-si mai dea de gol prostia, sau cam asa ceva), vine cu tocuri, pantaloni mulati, fuste scurte, maieuri si bluze cu decolteu adanc, ochelari aia de profesor b., dintii din fata unul peste altul (e draguta cu ei :-?) si acea voce rasunatoare etc. Cum sa nu-ti placa tipa? xd Si are pareri bune despre mine si chestii. ;;) O papusica (ma crede lumea obsedata si bisexuala, ce mai :]]). Btw, ca tot veni vorba, v-am zis despre cum am fost geloasa cand o prietena a zis despre o bisexuala super (doamneeeeee, ce piele fina are) ca atunci cand a vazut-o inima i-a batut din ce in ce mai tare (sau cam asa ceva)? Bun, moment de gelozie. =]] Motive, motive. Dau altadata un edit. :]] Astia bombardeaza cu artificii. o.o'' Cred ca vacanta o sarbatoresc.

0 comentarii: