Pages

Friday, June 24, 2011

Inteligibilo

Denisa (Bl) mi-a luminat calea si m-a calauzit cu o invatatura ce nu o voi uita de curand, sper. ^:)^ Iti multumesc tie, oh, Majestatea ta, pentru aceasta intrupare sfanta (scuze Dumnezeule). ^:)^
armura de cavaler = chestia bling care ii acopera pe macho

Multumesc, Mejestatea ta, pentru aceasta lectie ce o sa-mi foloseasca in istoria piratiilor si poate si a romaniilor (o.O wtf?). ^:)^

Discutia:
kinjiru: Ce e ala scutier?
kinjiru: Prima oara intelesesem "scuter". o.o''
kinjiru: In secolul 18 scuter.
kinjiru: Se poate asa ceva?
kinjiru: Parca si vad in secolul 2 masini cu volan pe dreapta .=]]
BL Forever: scutier,este tipul care pune armura
kinjiru: Aaaahm, am inteles.
kinjiru: Multumeeesc!
kinjiru: Cum adica armura?o.o
BL Forever: armura de cavaler
kinjiru: o.o
BL Forever: chestia bling care ii acopera pe macho

kinjiru: Si ce face cu ea?
kinjiru: Stiu ce aia armura.
kinjiru: Bine zis.
BL Forever: mmmm
kinjiru: Si ce face cu ea?
BL Forever: se apara de sabii,sulite si gay
kinjiru: Dar ce face el, adica, cu armurile?
BL Forever: le pune pe tipii macho ca sa nu fie franjurati
kinjiru: Aaaam intelesss!
kinjiru: Dar ei de ce nu si le pun?
BL Forever: paii sunt greu de pus
BL Forever is typing...
BL Forever: sunt ca si corseturile,au multe chestii care trebuiesc legate de la spate
kinjiru: Aaaaaaaaaa~!
kinjiru: Si de ce nu sile pun unul altuia?
kinjiru: * si le
kinjiru: "Ti-o pun?"










Nu bagati de seamana chestiile ca am scos emotiocoanele, nickname-ul super tare (don' rip =]]), ca ea vorbese despre gay si face asemanare cu corseturile sau gandurile mele perverse cand ma uit la un romance (ne yaoi - ceee vine arata capitanul de la Nayn - e cu pirati manga).
Oh, tie, Mejestatea Sa confortabila, iti multumesc *ps, nu bagati de seama de ce pun aceasi intrebare de nenumarate ori ca sa-mi raspunda, asa trebuie sa conversezi cu ea @__________@* pentru tot ce m-ai invatat! ^:)^

Pam-pam, imi e lene sa dau edit la chestia aia, dar sa stiti ca i-am dat desenul, pana la urma, lui Metal si i-a placut *uff*. :D

0 comentarii: