Pages

Monday, July 4, 2011

Alta leapsa

Principala trăsătură a caracterului meu : Dragastoasa (?) si poate miloasa, logic ca miloasa (suna ciudaaat).
Calitatea pe care o prefer la un băiat : Sinceritatea si devotamentul.
Calitatea pe care o prefer la o fată : Sinceritatea si amuzamentul.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei : -
Principalul meu defect : Cred ca e faptul ca am atasez repede de o persoana si o sufoc cu dragoste. Dar am mai multe defecte.
Ocupaţia mea preferată : Yaoi-ul. :]]
Visul meu de fericire : Un vis care sa ma faca fericita? Pacea in lume si oamenii sa se sprijine unul pe celalalt, necunoscut sau cunoscut.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea : Sa mor inainte sa pot merge prin lume - cred.
Ce-aţi vrea să fiţi : Hm, nu prea ma pot gandi la viitor. Ma gandesc ca trebuie sa ma vad terminand facultatea cu bine, apoi mai vede.
Ţara în care-aş vrea să trăiesc : Hm, imi iubesc tara. E frumoasa. Dar cel mai mult o iubesc pentru ca aici am copilarit si am amintiri, aici imi e familia si “prieteni”. Mi-ar placea Franta, Anglia, Japonia sau Coreea (presupun).
Culoarea preferată : Bleomaren.
Floarea preferată : Trandafirul rosu si liliacul (ador cum miroase si imi place mov-ul).
Prozatorii mei preferaţi : Ah, urmatoarea.
Eroul meu preferat : Batmaaaaaaan! Cine sa nu-l adore?! Superman nici nu se compara cu Batman. Vise, vise, o sa-l intreaca la pastele caiilor.
Eroina mea preferată : Am inteles “heroina”, dar nu conteaza. Hm, n-am.
Eroii din viaţa reală : Mama.
Băutura şi mâncarea preferate : Suc natural, salata de legume, de fructe, supa (ador galustele), ciorba de perisoare, snitel rece (he, he, n-ati zis gustari).
Numele preferat : Nume? Dragut. Robert, Damian, Daniel, Elizabeth, poate si Abigail (dar Robert si Daniel cel mai mult).
Ce detest cel mai mult : Minciuna si... falsitatea (tot ca o minciuna, de altfel) etc.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult : N-am si nici nu sunt buna la istorie.
Darul natural pe care-aş vrea să-l am : Sa pot zbura (sa fiu libera ca pasarea cerului).
Cum aş vrea să mor : Impacata, fara regrete, fara prea multe lacrimi - nu vreau ca altii sa sufere - etc.
Starea de spirit actuală : Hm, yaoi fighting. o.o’
Deviza mea : Hm, nu stiu ce-i aia - serios.

0 comentarii: