Pages

Monday, June 20, 2011

Poneii mei

- vorbind despre statusul meu -
Andruşca: Dip. Doar tu esti mentionata in el.
Andruşca: *ce ponei frumosi*
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: ha?
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: o.O
Andruşca: Nu-ti plac poneii mei?
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: o.o
Andruşca: Reaaao!
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: .......
Andruşca: TT^TT
Andruşca: Frangi inima unei copchile... T____________T
Andruşca: Acum stiu ce dedicatie iti fac...
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: ce? cu ponei?
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: nici nu stiu desrpe ce zici si tu ma iei cu ponei?
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: o.o
Andruşca: Nu! Iti dau o dedicatie pentru ca nu-ti plac poneii mei.
Andruşca: TT^TT
Andruşca: Oamana ce uraste poneii!
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: -.- nu te inteleg
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: ce pomeni muiere
Andruşca: Ponei. :[
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: ponei*
Andruşca: Muiere-s? o.o
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: -.-
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: pai doar nu ai puta
Andruşca: Stiu ca nu ma intelegi. Dar nici eu nu te inteleg cum imi poti ura frumosii ponei.
Andruşca: :[
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: 6 cai frumosi -.-
Andruşca: Acum imi destrami si viselee!
Andruşca: Cai?
Andruşca: Ponei.
٩(●̮̮̃•̃)۶B!G BaNg! ٩(●̮̮̃•̃)۶: nu mai te inteleeeeeg
Andruşca: Nu trebuie.
Andruşca: Sunt o artista neinteleasa. :[[


Asta e postata si pe anime zup, la "Dedicatie muzicala 2". :-" Care e legatura? :]]
Citez: "Deci, ii dedic ei urmatoare melodie. Doar ei! Doar persoanei care nu-i plac poneii mei si imi sfarama visele de copilandru!" :]]

0 comentarii: