Pages

Monday, June 20, 2011

:-" Nori frumosi

Chiar daca uneori pot spune ca mama a murit, nu pot sa descriu totul, parca ceva nu ma lasa sa povestesc despre viata mea. E mai usor sa scrii doua cuvinte cand esti sunt intr-o anumita stare (nu stau sa scriu), decat sa fiu cum sunt de obicei si eu sa trebuie sa scriu chestii sau sa vreau sa scriu cuiva... Faza e... ca atunci cand sunt intrebata e mai usor... Poate nu o sa intelegeti mare chestie, dar... doar am vrut sa scriu asta. Am incercat sa scriu o pagina despre viata mea, dar - dupa ce am scris prima propozitie, nici ca am mai continuat. Oricum, viata mea e viata mea, e perfecta asa cum este. Am o familie iubitoare pe care o iubesc si eu, la randul meu. Am amici. O am pe Dya. Am messengerul. :]] Am... credinta in Dumnezeu (sumimasen ca pacatuiesc TT^TT). Sunt fericita si sanatoasa. Ce ar mai trebui sa am mai mult de atat? >:D<

[ps] Genial titlul, nu?:-"

0 comentarii: