Pages

Monday, June 20, 2011

Ce s-a mai intamplat (?)

Lucruri ce s-au intamplat intre timp (cat n-am fost activa pe blog, chiar deloc):
- lui Dya i-au crescut unghiile;
- frati'miu e la munca toata saptamana, de aceea sunt si pe calculator;
- am fost la endocrinolog;
- mi-am cautariza negul;
- am fost la doctor pe 22 (nu mai sunt sigura cand, parca mai - ziua lui Kimiii~) ca sa-mi faca analize si n-am nici o problema cu glanda tiroidiana xd *uff*;
- cred ca m-am ingrasat *oh*;
- am avut un vis in care-l sarutam pe Stefi, iar el turba ca in clasa a 5a cand copiii se luau de el;
- Dya a incetat cu chestia "Ma inlocuiesti!" *a dat domnul*, yeeee~!;
- a fost ziua mea pe 13 iunie;
- trec clasa a opta (medie: 8.20 - mentiunea a doua);
- mi-a cazut mentiunea intre cracii profei de engleza dupa ce am incercat sa aplaud :]] *dupa ce ma intorc cu saptele eram ceva in gen: Uaaaaaauuuuuuu~! ;x;x;x;x Nu-mi vineee sa cred!!!!*;
- multe, multe, chestii. :]]

0 comentarii: