Pages

Monday, June 20, 2011

Leapsa (.____.)

O floare: Crin.
Un anotimp: Toamna.
O lună: Decembrie.
O culoare: Mov.
Un animal: Tigru.
O piesă vestimentară: Pantaloni si esarfa.
Un fruct: Capsiuna.
O piesa de mobilier: Masa din cristal.
O melodie: Skillet - Falling inside the black si logic, Because I'm stupid by SS501.
Un videoclip: Cinema Bizarre - My obsesion (Yuuuuuuuuuu~!)
Obiect: Tastatura.
Un instrument muzical: Vioara & pian.
O persoană apropiată: Eu.
Un copac: Plop.
Un vers: You know my heart is missing for you, baby! I love you! I’m waiting for you! (ultima strofa mi-am pus-o si pe messenger ca nickname intr-un timp, pe celalalt id - cred ca inca nu mi-am schimbat nickname-ul)
Un
oraş: Japonia, Anglia, Franta.
O persoană publică: Ah... Kim Nam Gil se pune?
Un fel de mâncare: Pizza si salata de legume.
O carte: "Martorul".
Un super-erou: BadMen - logic. o.o'' Il intrece pe Supermen de paispe' mii de ori omul asta. :-j
Un fenomen: Ploaia (imi place).
O maşină: Ceva de curse, rapida, lucioasa cu un aspect extravagant.
O parte a corpului: Fata.
Un personaj de film: Ahm... m-ai incuiat aici. Cred ca il aleg pe... HongKi care a jucat in "You are beautiful".
Un film: Memoriile unei gheise.
Un loc: Undeva pe o campie, multe flori multicolorate si parfumate. Cer senin.
O clădire: O cladire mareee~ facuta din sticla (n-am nimic cu sticla).
O legumă: Castravetele si ardeiul gras.
Un telefon: Nu sunt cu telefoanele si nici cu chestiile de socializare (ex: Hi5 sau Facebook).
O băutură: Vin rosu - ever.
Ceva dulce: Spuma de ciocolata cu "esenta" de whisky cu bucati de ciocolata amaruie si capsiuni cu zahar ars.
Un obiect de exterior: Balansoar.
O materie: Limba si literatura romana pe care, se pare, ca mai putini o stiu.
Un serial: "Secrete la palat" in care a jucat fenomenalul si carismaticul Kim Nam Gil, unde, logic, eu cu tata am plans cand a murit. TT^TT
O piesă de teatru: Hm... nu prea sunt genul cu piesele de teatru sau... chestii de genul.
Un nume: Clarabel si Bobi (o.o' - pe moment).
Un gest: Semnul pacii sau al victoriei (aceasi chestie).
Un parfum: Ceva barbatesc si puternic. Nicioadata, dar nicioadata, ceva dulce, feminin.
O oră: 1:36
Un an:1995 - 1996 (doar asa :-??)

0 comentarii: