Pages

Monday, June 20, 2011

Leapsa

1.Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Nu-mi aduc aminte cand au fost mandrii de mine. Dar asta nu inseamna ca n-au fost, cred. Cel putin... eu sunt pe dinafara cand ei vorbesc, deci...
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe mine... presupun. Sau... nu. Doar pe mine. Mai bine asa. Sa ma dezamagesc pe mine, nu pe ceilalti. :-<
3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Personal? In a fi mai matura mental (nu sunt sigura ca asta se pune). Pot sa port o discutie cu oamenii in varsta, iar ei sa-mi spuna ca sunt mult prea matura pentru anii mei etc. - tot legat de asta
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Ca sunt o fire dragostoasa si... suparacioasa.
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
 Banii nu aduc fericirea. As muncii pentru ei pentru a ma putea intretine.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Hah... daca era ceva gen: trasatura fizica as fi zic gropitele. Asa... habar n-am. Poate... de la mama am luat cate ceva dupa e a murit. Ea era o persoana dragostoasa, care lupta pentru ai face pe ceilalti fericiti, fericirea altora pe primul loc, apoi a ei...
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Cand am incetat sa mai pun la suflet ce zic altii si atunci cand ma priveam in oglinda spuneam "Sunt frumoasa asa cum sunt. Nimeni nu-i perfect", atunci vedeam ca sunt speciala si ca sunt unica prin felul eu unic de a fii.
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Nimeni nu-i prost. Poate nemanierata sau altele. Dar nimeni nu-i prost. Nu-mi place cuvantul. NIMENI!
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
-
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Nu-mi aduc aminte. Uneori ma apuca crizele cand fac un baiat dragut si incep sa tip si sa fug (imi aduc aminte de un moment amuzant cu Dya :-?) - optional fugitul si tipatul, dar fac discutie pe messenger. Oricum, nu-mi aduc aminte...
11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Timpul.
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Nu cred ca a fost acela cand m-am impiedicat de o treapta cand ma incurcam pe scena din sala de sport de Helloween. Nu cred ca ala. Altul... fac multe lucruri amuzante si stanjenitoare, dar rad de ele si ma amuz cu ceilalti. Poate era ala cand am cazut pe scari si am coborat ultimele trepte (au fost ceva) cu fundul si era sa ma ciocnesc cu capul de ciment daca nu puneam mainiile. Ce a mai ras Dya, ce am ras si eu - desi ma durea sa ma gandesc cat de penibil aratasem. Acum rad, nu conteaza ce fac, pentru ca vreau doar sa-mi traiesc copilaria.
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
Nimeni. Inca n-am gasit persoana si daca ar fii sa o gasesc, as incerca sa par cat mai naturala, poate cu auto-sugestii.
14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Hm... cand a fost vorba de o chestie care a spus-o Marius mai de mult, iar eu (defapt Dya cel mai mult) am intrant la belele. Nu conteaza care-i faza.
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta? Daca schimb ceva imi e frica de ce o sa se intample. Nu vreau sa schimb nimic. Doar sa continui sa merg pe drumul vietii.
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Cu aia pe care-i prind pe messenger. Cateoadata si cu Dya la scoala (poate vorbind pe caiet *imi aduc aminte cand scriam noi chestii cu baieti din trupe kpop, stiti voi, ala plus ala se duc in baie ca s-o faca si altele :]]*). Oricum, oamenii de pe messenger. ^^ Dar nu oricine, cine se stie.
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
"Am dat de poza aia pe 'net si mi s-a parut amuzanta, de aceea am tras-o". Frate, apoi, peste ceva timp, "Fir-ar! Trebuia sa-i zic ca mi-a dat o fata niste poze si printre ele s-a nimerit si asta". Si eram ceva gen "._______. Baka, baka, bakaaa~!".
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Minciuna. Macar de ma inseala, sa-mi zica in fata, nu sa ma minta. 
19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
Optimismul (?)
20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
Nu vreau sa vorbesc despre asta. Pas (-).
21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe mine - tin in mine. Rar mai vorbesc cu cei care se stiu. :-?? Bloaica (o tipa mult prea dulce si... draguta pentru secolul asta) si... ah, Fallen (care m-a mai ajutat). :-" A mai fost, logic, si "Savarina" (sau cam asa ceva o.o'') care m-a ajutat foarte mult cu o problema si m-a ascultat cam... o ora si jumatate despre ce aveam de zis. o.o'' Acum si Denny a acceptat sa ma asculte si sa incerce sa ma ajute cand am o problema. :-< O stiti pe Denny, moderatoarea de pe zup care se plictiseste repede de orice si este fana DBSK (JaeJoong :-"). Care ii bate pe baieti si isi spune punctul de vedere. Oamana care nu are incredere in oameni imediat si altele. Au mai fost persoane care m-au ajutat (ex: Lynn cand vorbeam despre taica-miu si parca si Sash' despre bisexualitate :-? *daca-mi aduc bine aminte*, etc).
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Tot ce imi este drag. Poate drepturile omului si... lasa. Tot ce imi este drag si punct (.)
23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult?
Viata.
24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Acum? Nimeni. Dar imi lipseste mama. Ce a trecut timpul... din 2008 pana in 2011 a trecut ceva timp. :-< Parca ieri eram in 2009.
25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles?
Ah... pas.
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Multi ma considera o persoana dulce doar pentru ca-i fac sa se simta bine si... speciali (am cuvinte alese *cica*). Oricum, pas.
27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Undeva unde sa stiu ca lumea nu e interesata de mine, undeva unde sa ma pot simtii relaxata, fericita... Cum ar fii... un parc unde copii alearga iar cuplurile de oameni in varsta se tin de mana pe alte banci. :]
28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
"Esti asa de dulce!", "Esti un inger", "Ori o sa fii sexy, ori nu o sa fii. Nu-i asa?" - glumeam :]], asta mi-a zis-o postasul :-". :]] Chiar glumeam, nu este cel mai frumos compliment facut mie vreodata. o.o'' Oricum... am mai zis, primesc complimente mai mereu... "Ce fata frumoasa te-ai facut" si altele. :-j Cel putin... cand cineva imi zice din inima, e cel mai frumos lucru.
29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
-
30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
 Pentru fericirea oamenilor, norocul lor, drumul pe care pasesc, sanatate lor, sa isi dea seama de pacatele lor si sa se indrepte si altele. Pentru saraci, pentru o fata Valentina care o sa faca o operatie din cauza problemei cu glanda tiroida (i-am promis mamei ei ca o sa ma rog pentru ea). In general, pentru oameni. Toti oamenii, pana si ce care ma dispretuiesc si m-au tratat ca pe sacul lor de box. ^^
31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum? Jesus.
32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Mama si Dya, cred.
33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
Noua ani jumatate, cand a murit mama. :] Am simtit cum e sa pierzi tot ce ai mai drag, acela a fost momentul ce m-a schimbat, ce mi-a deschis ochii si mi-a dat alt punct de vedere etc.
34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Calculatorul (yaoi-ul si genul de muzica k-pop :-").
35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
 Indraznet? Mie mi s-a parut ca a fost din cauza hormoniilor ridicati. Oricum, pas. ^^

0 comentarii: