Pages

Monday, June 20, 2011

Leapsa

Ce am cu Leapsa? Ma plictisesc. Imi place sa le fac - imi mai ocupa timpul. :-< 


Nume: Sandu Andreea.
Vreau să devin: Nimic. Sa vad ce-mi rezerva viitorul (desigur si logic, pe propiile mele puteri sa ajung acolo).
Îmi plac[e]: Yaoi-ul si natura, viata. :-??
Nu îmi plac[e]: Unele genuri de muzica, unele melodii (cele foarte nebune de exemplu), nesinceritatea si discriminarea (etc).
Cuvântul meu preferat este: Ahm, n-am... cred, preseupun. Hm, nu e asa de important asta. :-??
Azi am făcut: Trezit la 11 jumatate (am stat prin pat, la 11 jumatate m-am ridicat), mancat, calculator, animezup, yaoi, messenger, blog, apoi blog-ul meu si iesit de pe messenger. Fara sa mentionez ca m-a schimbat de pantaloni. 
M-am plictisit de: Hm, in casa. Dar imi e bine. Vreau sa dau jos vreo zece kilograme jos la ambele picioare (cinci acolo, cinci dincolo :-").
Sunt: Hei! Sunt vesela! :p Cizz! xd
Am nevoie de: Libertate, pace, pace sufleteasca, o persoana care sa ma stranga la piept si cu care sa privesc cerul si natura ce ne incojoara, fara certuri, discutii inutile sau orice altceva.
În curâand voi: Viziona ceva yaoi, cred. :-?? Sau sa intru pe messenger ca sa vad daca Metal (Alex) mi-a dat accept sau (mereu "sau" :-") sa mai fac un post (deja stiu tema). Sa ma duc sa mananc. Dacă va fi fată, primul meu copil se va numi: Alexandra, Daniela sau... gasesc eu.
Dacă va fi băiat, primul meu copil se va numi: Daniel sau Robert (ador numele astea!, ma ales Robert :-").
O trupă: Skillet si Super Junior.
O melodie: Nana - Rose
Eu spun copac, tu spui: Cireasa! sau... frunza in forma de inima. 
Site-ul preferat: -
Cel mai scârbos lucru: Cand cineva se scobeste in nas si apoi baga in gura sau arunca pe jos sau pur si simplu baga mana in nas. Precipitatiil (te si vezi cu scuipatul aluia in gura) si... aia care isi fac nevoile pe strada (stiti voi).
Cel mai drăguţ lucru: Cand oamenii sunt uniti, ca o mare familie si se sprijina unul pe celalalt.
Stilul pe care îl adopţi: Obisnuitul stil. Imi place, nu vreau sa ies in evidenta, doar sa ma simt confortabila. Uneori baietos, foarte, alteori fac o combinatie intre baietos si feminin. :-?? Sa ma vedeti pe mine cu pantaloni trei-sferturi cu culorile alea din armata, adidasi negrii si tricou bleomaren cu fluture argintiu. :]]
Dulciuri: Deja spus. Ceva de băut: Suc natural si/sau apa.
Dependenţe: Nu am depedenta. Desi... s-ar putea ca altii sa creada ca sunt obsedata, depedenta de yaoi. Dar nu sunt. Oricand pot renunta la el (ca atunci cand o luna am stat fara el si m-am apucat din plictiseala :-??, la fel cum ma si uit la el de cele mai multe ori, dar imi place - recunosc, chiar imi place).
Ce reacţie ţi-a provocat HSM?: Nici macar nu stiam ce inseamna. Ce pot zice... cum in secolul asta actorii buni incep sa fie dati la o parte de tineret si sa ii venere pe niste mucosi, cica "talentati", nu pot zice decat "Sa mori tu?" ^^

0 comentarii: