Pages

Saturday, March 5, 2011

Esti ciudata

"Esti ciudata!" Da, poate ca sunt, sau... ce zic?! Sunt! Desigur ca sunt! O persoana... o persoana diferita de altii, speciala, unica, diferita de toti ceilalti, avand ceva ce nimeni nu mai are. Am incercat sa ma resemnez la candul ca sunt o ciudata intr-o lume unde se pune prea mult accent daca porti armani, cu ce masina mergi, ce telefon bengos ti-ai mai tras pe langa cele celalalte douazeci din Spania, Grecia sau vreo tara de-asta. Mai cu fite [...]. Fiindca n-am putut sa accept ca sunt un "monstru", iar ceilalti mult prea normali, am incercat sa privesc cuvantul "ciudat" ca fiind ce am zis prim primele propozitii scrise [ n-as vrea sa ma repet, nu va scopul, aveti maini si ochi ] ca sa ma simt mai bine si ca acel pumnal de foc sa nu-mi mai mazgaleasca inima cu atata scarba si prostie ce o poseda altii ce vor perfectiunea de la altii pentru ca stiu ca ei nu sunt si nu vor ajunge niciodata. E atat de prostesc sa cauti imperfectiunea altora doar pentru ca tu nu esti perfect! Vrei sa-i faci pe altii sa se simta imperfecti pentru ca tu sa te simti perfect! Banal! Uneori as lua acesti oameni si as sterge cu ei pamantul, as sterge cu ei Marele Canion si padurile Africane si Braziliene. Pana cand o sa inghita atata praf, pietre, microbi [ se intelegea de la sine ]. Pana o sa faca rani care sa se infecteze, ciuperci, basici. Pana o sa li se reteaze capul intr-o stanca. Pana cand un sarpe o sa-i umple de venin si un domn misterios cu coasa sau toporul/drujba le va oferi o ora de chin [ chiar si dupa deces ]. Pana cand ei isi vor parasi trupurile, fiind spirite, si-si vor vedea, pe rand, cum acel domn face tercea percea acele trupuri murdare, infecte, ce ar merita arse si trase prin mii de cutite de venin, flacari, tepuse si mai ales. Un zid gros, creat din durerea celor pe care i-a ranit macar o data in viata vrand, nevrand, sa le zdrobeasca capetele, inima si pe rand, pe rand, toate osicioarele. Atatea ganduri sadice si... atata de calma pot fii. Nici nu-mi dau seama daca ceea ce am zis macar e corect formulat sau orice altceva, am scris... si... no comment. Nu mai conteaza oricum. :]
Pa.

0 comentarii: