Pages

Thursday, March 3, 2011

03.03.2011

Pot zice doar ca la ora de sport de astazi la care am dat norma (la saritura pe crapa - de lemn, daca nu se intelege - cu si rotire de 360 de grade sarind dupa ce te-ai urcat pe "capra"), eu dea bea facusem ora trecuta o saritura din alea doua sau trei ore pe saptamana acea, Doamna mi-a zis ca eu nu ma pot compara cu Florin (un schilod) si ca sunt un model (am aproape 80 de kilograme ^^) si un exemplu (ceea ce m-a incantat enorm pentru ca nimeni n-a comentat la alea trei incercari de saritura - la prima n-am reusit acea saritura de 360 grade, la a doua m-am lovit de la genunchi in jos, si la a tereia am reusit cat de cat, fara sa-mi iasa saritura la care mi-am scrantit glezna, aterizand pe ea). I-am multumit, iar ea mi-a zis ca e doar efortul meu (am luat zecem ceilalti copii au avut nevoie doar de 3 incercari, si inafara de mine si a.m.p. care s-a lovit la tibie, nimen nu s-a mai lovit ^^). Si... in timpul in care incercam sa sar (aeam inima cat un purice, imi era enorm de frica, mai ales ca stiam ca copii o sa rada de mine si o sa ma ia in badjocora ca in astia trei sau patru ani). Nu puteti zice ca e atat de usor... Pur si simplu! Mi-a crescut inima cand am auzit ce mi-a zis doamna... Si mai ales, Andreea5 mi-a facut "galerie" si am prins curaj pentru ca ea credea ca pot si vazundu-o pe a.m.p. sarind am prins si mai multa putere! A fost minunat, chiar daca mi-am scrantit glezna, a trecut, fiind deja obisnuita sa calc stramb si sa ma las cu toata greutatea pe ea. Stiu ca m-am dus cu doamna in.. nu mai stiu cum se numeste... ca sa ma uit pe foaie sa vad cat am luat... Si atunci a aparut Geanina (o curva, noaba si tot ce se poate) si nu stiu ce a zis si doamna i-a zis ca nu are nici echipament si nu mai stiu ce si ca eu sunt un exempllu (ce v-am zis mai sus, am zis doar lucrile ce m-au "emotionat", am vrut doar sa cititi in ce "parte" m-a facut exempolu), iar atunci parca imi venea sa plang si s-o iau in brate pe domna...! Oricum, am luat 10 si dupa ce am iesit din sala Buturas (sefa clasa si una dintre Andrea - stui, sunt multe :]]) mi-a zis ca i-a placut cel mai mult de mine pentru curajul meu... A fost si aici o parte ce m-a emotionat...
E ciudat uneori sa vezi persoane atat de slabe cum fac un lucru si tie ti se pare ca tu nu-l poti face, ca e imposibil pentru cineva de greutatea ta, sa faca asa ceva doar pentru ca te consideri diferit de altii... Chiar m-am simtit extrem de bine astazi... si.,. chiar am vrut sa-ti povestesc aceste lucruri, dragul meu blog. Si a da~, l-am batut, cred ca saptamana trecuta, pe coelgul nou (G.O2, cel pe care eu si a.m.p. il "iubim" in secret - pe dreacu' =]], il consideram asa un copilas cute, mai ales cand afiseasa unele mutrisoare dupa care eu ma topesc si ma holbez cateva secunde si apoi ma uit pe pereti sau tavan - ce pasari frumoase~!), chiar daca vroiam sa-i dau si un pumn in maxilar si sa-l dau cu capul de geam sau sa-i rup o mana si un picior, sa-i invinetesc ochii si sa-i sparg buza, m-am rezumat la doua palma in coloana vertebrala, niste trantiri in perete, luat de bluza si invartinadul ca apoi sa-l imping (nici nu stiti ce privire de taur aveam cand m-am abtinut sa nu-ismulg maxilarul cu mana si sa-l bag in spital cu gatul in ghips) peste tot i clasa cca apoi, din nou, sa-l imping pe unde as pitea... Atatia nervi! Sa mai zica lumea ca eu sunt calma! (am anumite limite si reguli, granite pe cae nu trebuie sa le treci chiar daca esti sora sau frat-miu) Aia (jucam carti, macao, cu a.m.p., Gaby si Petrovici - un negotoi scund de statura si Petrovici un alb ca laptele, parul blond, ochii albastri, mai inalt putin ca Gare cred ca are ochii caprui si parul negru sau castaniu - aceasi branza dupa parerea mea) se prapadeau de ras pe acolo (din cate am inteles de la a.m.p. murea de ras pe scaun, mai ca avea sa rada cu lacrimi). Si dupa aceea au comentata aia doi ca am mancat eu spanac si carne si ca nu stiu ce, dar nu i-am bagat in seama chiar daca imi venea sa rad... asa ca am bagat-o pe Alina in seama si i-am zis sa ma tina de vorbe si sa se prefaca ca spune niste glume ca sa am la ce rade. Oricum, au incetat aia doi dupa ce au vazut ca nici macar un deget nu ridic ca sa-i bag in seama (oricum ma durea fic in fund de ei). Si... sa obserba lumea ca a.m.p. nu-i singura animala de aici! =]] Oricum, am avut moptiv sa-l iau la bataie si sa-i dat vrei 5 sau 7 palpe  mai usoare in cap cand statea langa mine, :] Asa sigur stie toata lumea ca nu-l plac.  =]] Pe langa asta... era o faza misto (din care sa se observe ca unii oameni stiu ca sunt o mica diavolita si animala) cu Marius care-i luase ghiozdanul lui Andreea5 (cea care m-a incurajat) si l-a ascuns, iar colegul ei de banca, Stefy-chan (cel pe care eu cu a.m.p. il terorizam si-i zicem a e gay si ca se fute in cur - uke - cu Alin - un obsedat sexual, care se uita - pe langa Ilie care-i un nasos de care-mi placea - la ora de biologie si mi-a zambit si apoi s-a intors cu capul la tabla, iar eu aveam o fata de "O.o' Ha?") i-a zis daca nu observ ceva si ,ea, dupa ce s-a uitat si ne-a intrebat daca are pantalaonii rupti intre craci sau in fund, Stefy i-a aratat scaunul, iar de acolo a venit restul... :]] Si oricum, i-a zis ca Marius l-a luat si ea s-a dus sa-l ia la raspunderi ca in ghiozdan se aflau cheile de la casa (defapt zisese ceva in gen: Daca nu se aflau si cheile de la casa in ghiozdan... - n-a mai continuat ca tot o intrerupea Marius).. Vine Marius si incepe sa-l ia la palme pe bietul Stefy-chan, pana Andreea5, ca sa nu mai dea Marius in el (dupa ce l-a alergat Marius pe Stefy si au impins bancile, denci automat a cazut un ghiozdan si cateva caiete si carti de pe banca) i-a zis ca defapt sefa clasei i-a zis si el s-a dus la ea si a inceput sa dea in gluma (cum daduse si in Stefy ^^, stiu ca aia era in gluma pentru ca in mine a dat cu pumnul de adevaratele ^^) si, atunci Andreea5 ii zice ca eu i-am zis defapt, cand eu dracu' daca stiam cand i-a disparut si ghiozdaunl. Si vine Marius, banca sefei era chiar in \fata mea, cu o privire "nervoasa" si ma ia in brate, ma mangaie pe bratul drept si face fata aia de catelus si ma intreaba de ce i-am zis si eu eram ceva: Ha?! si pana la urma... etc. =]] Deci, e bine ca deobicei sunt calma si ca stiu cativa din clasa ce fac la nervi sau ce palma grea am (mica si grea). :] Bla, bla, bla, bla. :] Incitand. Sper ca maine curva de Anca sa-mi audca caietul la geometrie ca luni avem geometrie. T________T Stiu! soarta e cruda~! :[[ Si i-am dat si martisorul (brosa) cu acea lacusta (sau ce era :-?) ca sa-i puna drept cercei (si ea luase aceasi culoare de la Marius - el ne daduse martisoarele), dupa ce a zis ca o sa-mi dea si ea ceva in schimb (am uitat ce... :-? dar tot o brosa parca). Dupa ce am facut-o sa planga alaaltaieri la ora de religie cu vorbele mele poetice si di inima (i-am zis despre mama mea si etc. vorbele mele poetice au facut-o sa planga dupa ceare a inceput sa-mi zica sa n-o mai fac sa plang, folosint si apelativul "fa" :]]). Oricum, n-am vrut sa o fac sa se supere, mai ales dupa ce mi-a zis cat si-ar dori o asemenea pereche de cercei si cum a pus-o pe mama ei sa caute peste tot "fluturasi" turcoaz (nu sunt rea, sunt sentimentala si nu vreau sa fac pe cineva trist sau sa fac sa sufere, de aceea nici nu vreau sa las pe cineva sa planga sau sa sufere si mi-as da si mana ca s-i pot ajuta). O sa va povestesc alte lucruri data viitoare. Promit. O yaoi maniac si-a dat promisiune si una achiar foarte sentimentala, etc. . Oricum, iar m-am intins cu vorba - doar sunt y.m. ce ... -. Calculatorul lui frati'miu se misca greu si, de aceea o sa corectez totul alta data...

0 comentarii: