Pages

Tuesday, July 26, 2011

Rozz Williams - Memorial Flowers

Pe melodia asta am devenit melancolica, am plans etc. Dumnezeu sa-l ierte... Pot spune ca asta e singura melodie de la el care-mi place - n-ai ce sa-i faci. .-. Cum si de la Sonata Artica doar Shy imi place. ^^ Yeah... :-? Hm, se potriveste asa de bine cu Anxiety of soul la care am plans. Nu prea urmaresc eu povestile yaoi, adica nu ma prea intereseaza, si la unele chiar nu mai stau sa traduc, doar ma uit la "imagini" sau caut pagina de unde incepe yaoi-ul. :-?? Dar povestea m-a captivat, m-a facut sa-mi doresc mai mult, m-a... mi-a frant inima la sfarsit... Chiar n-am mai stat sa traduc ultimele pagini... TT^TT M-a... uimit si incantat profund. Imaginea de pe coperta, tipul (you're beautiful, my red devil - Sugetsu-samaaaa!!! TT^TT) nu mi-a placut cum era desenat, dar "Hai sa-i dau o sansa" si plictisita cum sunt de fel, butoneaza si butoneaza, deja cu sufletul la gura, cuprinsa acolo, o fac in trei de doua ori (5 capitole - 2a, 2b *le pun separat* - trei scene, bine intre Sugetsu-sama si celalalt *fir-ar, il chema cumva... :-? :]]*, dar vreo... 5-6 poate? habar n-am). Oricum, melodia e minunata, si-mi place cel mai mult inceputul melodiei 1:33. TT^TT Am si o poza cu el, vroiam sa-mi fac avatar... :-< Cum am mai zis, Dumnezeu sa-l ierte si sa aiba grija de el. :-< 
Fleetuto, multam de melodie. ^^

0 comentarii: