Pages

Tuesday, June 21, 2011

Doki

Doki! Doki, doki, doki, doki, doki, doki~!!!! Dokiiii!!!!! Doki, doki, doki, doki. :x Cum sa nu-ti placa Doki Doki?!:x Doki, doki, doki, doki, doki, dooooooooooooki~!:X Dokisor, dokisor, dochisor, doshisor~!!! Doki, doki, doki!! O noapte minunata, plina de lucruri minunate, cu ochii beliti in monitor la Doki Doki!! Doki, doki, doki, doki, doki, doki, doki (ce greu e o.o''), dokiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~!!!!! >33*
[continui dupa ce o ajut pe Bloaica mea cea nemaipomenita cu blog-ul :-" *ingeras fara aripi*]
Deci, pentru cine nu s-a prins (nu ca asta e edit-ul) este vorba de un doujinshis "Doki Doki" din anime-ul KHR (fraaaate, am citit multe chestii despe anime in sine si pareri si alte chestii - cum fac de obicei cand vreau sa ma uit la ceva sau sunt curioasa). Il iubesc pe omul ala!;x Deci, stiu ca era partea cand l-a sarutat p'ala si l-a intrebat din nou:  Acum vrei sa pleci? iar eu eram: Ohhhh!!!! *lesinam pe acolo, ce mai* Mai era o parte (vorbesc de dou. diferite, dar cu acelai cuplu *am descoperit un cuplu care imi mai place, macar 5% yaoi din bleach pentru dou*) in care dupa ce o fac, dorm pe pat, iar tipul uke vrea sa-l sarute, ala deschide ochii si il casapeste. :]]=]] Ce om, dupa ce-i face lui uke il mai si loveste pentru ca uke-ul il place. =]] Oricum, mi-am pus avatar cu seme-ul (le uit numele o.o) pe zup, am si in calculator mai multe. Inainte aveam tot cu el, dar cand eram mai mic, apoi mi-am pus o poza cu un chibi, iar ieri am facut un avatar cand el se uita pe umar cu o privire... *lesin, curge sange din nas - intelegeti voi* Whoaaaaaaaaaa! Seamana cu ala din Naruto, Sai - asa. =]] Alb, parul negru si altele. Deci, intelegeti voi cum eram eu la dou. ala, nu?:-" Ce mai conteaza sa va mai zic. :-j Mi-am adus aminte pe la 9 si ceva (atat de greu a trecut timpul), jumatate presupun, in baie ca am zis ca editez postul. :[ Mda, baia - locul unde ma simt bine (nu va ganditi la altceva, chiar daca suna scarbos, nu este - cel putin asa mi se pare :-").
Oh, acesta e un amv dedicat cuplului Sakura x Sai (ca sa-l vedeti :-"). Eh, nu m-am uitat la el, nu stiu daca e ala pe care l-am vazut, dar va dau link. ^^
Click (pare el ca are ochii de broasca, dar shhh)

0 comentarii: